Comencem nova situació d'aprenentatge!
L'Objectiu final d'aquesta és: Replicar les mecàniques d’un joc d’atzar o de
presa de decisions amb programació bàsica utilitzant el llenguatge de
programació Python, amb l'eina de compilació Replit.
Dit això, aquí teniu l'enllaç al compilador:
1. Activitats inicials separades en 3 blocs:
Aquestes activitats s'autoavaluaran, amb un mètode semblant a
l'autoavaluació de les activitats de Photopea. Els
algoritmes/activitats/programes han de complir una funció, si la compleixen
tutto benne. Ho anirem veient.
2. Projecte final:
Amb els conceptes apresos en les activitats inicials, podreu ser capaços de
recrear les mecàniques d'un joc d'atzar o de presa de decisions (penseu en joc com: "Cara
o Cruz", "Trivial", "Tirar daus", "Piedra, papel y tijera" , també "Peleas por turnos" (Pokèmon, Final Fantasy...")
3. També s'avaluarà la presa d'apunts (Carpeta d'aprenentatge):
En un document de Google, heu d'anar incorporant totes aquelles coses noves que
apreneu.
ex:
La funció print serveix per escriure en consola textos:
print("Serveixo per escriure en consola textos")
Si separem amb (,) podem combinar text i operacions matemàtiques:
print("5+5=",5+5)