Passa al contingut principal

Programació amb Python: Podem programar les mecàniques d’un joc amb programació bàsica?

Comencem nova situació d'aprenentatge!

L'Objectiu final d'aquesta és: Replicar les mecàniques d’un joc d’atzar o de presa de decisions amb programació bàsica utilitzant el llenguatge de programació Python, amb l'eina de compilació Replit. 

Dit això, aquí teniu l'enllaç al compilador:

 
La seqüenciació de la situació d'aprenentatge serà la següent: 

1. Activitats inicials separades en 3 blocs: 
        1. Funció Print, Input i declaració de Variables (Activitats Incials I)
        2. Condicional If i bucles For (Activitats 2)
        3. Bucles While (Activitats 3 )

Aquestes activitats s'autoavaluaran, amb un mètode semblant a l'autoavaluació de les activitats de Photopea. Els algoritmes/activitats/programes han de complir una funció, si la compleixen tutto benne. Ho anirem veient. 


2. Projecte final: Amb els conceptes apresos en les activitats inicials, podreu ser capaços de recrear les mecàniques d'un joc d'atzar o de presa de decisions (penseu en joc com: "Cara o Cruz", "Trivial", "Tirar daus", "Piedra, papel y tijera" , també "Peleas por turnos" (Pokèmon, Final Fantasy...")

3. També s'avaluarà la presa d'apunts (Carpeta d'aprenentatge): En un document de Google, heu d'anar incorporant totes aquelles coses noves que apreneu. 

ex: 
La funció print serveix per escriure en consola textos: 
print("Serveixo per escriure en consola textos")

Si separem amb (,) podem combinar text i operacions matemàtiques:
print("5+5=",5+5)